Provozujete výrobu či prodej dámského oblečení a obuvi a hledáte vhodný tip pro propagaci vaší činnosti? Pak bychom vám rádi nabídli jednu z možností, která by mohla zabrat – osvětlené LED billboardy za cenu dle ceníku https://profi-led-obrazovky.cz/objednavka/, umístěné na frekventovanějších místech v blízkosti pozemních komunikací či obytných budov.
Využití osvětlených billboardů má jednu zásadní výhodu a jednu nevýhodu. Výhoda spočívá v tom, že pokud se vám podaří zvolit poutavý obsah, můžete přitáhnout pozornost i těch, co by podobné nabídky jinde úplně přehlédli, a na tuto výhodu je navázána ona nevýhoda, která spočívá v tom, že nezáživný obsah mohou lidé zcela ignorovat a ten pak splyne s okolím jako šedá myš na polní cestě.
Věnujte pozornost barvám – v první řadě zaměřte pozornost na vhodnou kombinaci barev. Budou-li mít modelky na sobě kontrastní oblečení v pastelových barvách, mohlo by to zapůsobit jako magnet. Nezařazujte ale do nabídek na billboardech černou a odstíny šedé, orientujte se například na kombinaci zelené a bílé, červené a bílé, oranžové a zelené, modré a žluté, zkrátka velmi kontrastních barev, na nichž vynikne i ženská krása.
Vybírejte s citem typy modelek – ne každé modelce slučí růžová, ne každá dobře vypadá v bílé nebo v červené. Vybírejte typy obličejů a vlasů s velkým citem pro krásu a harmonii, využijte třeba služeb designérů či módních návrhářů, protože pokud je modelka půvabná a k tomu jí oblečení, co má na sobě, sluší, bude to velmi přitažlivé, atraktivní a sexy. A přiznejme si, že přitažlivá dívka se nemusí svlékat do naha, aby zaujala pozornost, stačí vhodné modely šatů, halenek, tílek, sukní či kalhot a máte vyhráno. Váš LED billboard pak může být středem pozornosti celé městské části a lidé budou zvědaví, zda také obchod, co takové zboží nabízí, je podobně zajímavý, jako obraz na světelné reklamě.