Větru, dešti neporučí, ale odolá jim


Na různých reklamních nebo jiných akcích, kde je potřeba mít alespoň malou střechu nad hlavou, se v poslední době stále více uplatňují speciální stany. Nejedná se ale o klasické nůžkové stany nebo různé dřevěné či kovové stánky, které jsou zbytečně těžké a je s nimi tedy mnohem větší práce, ale o reklamní nafukovadla.

·         Tyto výrobky jsou navržené tak, aby splňovaly nejen svůj hlavní účel, kterým je poskytnutí ochrany před nepříznivými vlivy počasí, ale mají mnohem širší pole působnosti.

zábavní park

Reklama, která je vidět

Pneumatické stany přímo vybízejí k tomu, aby byly využity i jako plocha pro potisk reklam, které jsou spojené s některou prodejní kampaní. Jednou z výhod je i nezávislost a soběstačnost tohoto zastřešení.
§  Jelikož stany nejsou vybaveny žádnými ventilátory, není nutné řešit, jestli na příslušném místě bude přístup k elektrické energii.
Uživatele jistě překvapí snadná manipulace, kterou zvládne opravdu každý jen trochu zručnější člověk. Stan lze pohodlně a jednoduše rozložit už během několika málo minut.

Vše je dokonale promyšleno

Aby se z nafukovacího stanu nestal na volném prostoru nafukovací balón, který by sice svým plachtěním v oblacích splnil svůj reklamní účel, ale svého majitele by asi přesto příliš nepotěšil, je možné za větru upevnit nafukovadlo kolíky, a navíc zajistit i lanky, která jsou vybavena zátěžemi o hmotnosti patnácti kilogramů. Stan tak vydrží poryv větru, který může být silný až třicet osm kilometrů za hodinu. Což je vítr, který meteorologové řadí do kategorie silných. V přepočtu je to necelých jedenáct metrů za sekundu.

reklama nafukovací

·         Pro představu – v těchto nárazech se klátí už i silnější větve, sviští telegrafní dráty a obrací se deštníky na rubovou stranu.
·         Pro přesnější představu – kolem vás létají drobní savci a váš stan stále pevně stojí na svém původním místě.